Saturday, April 9, 2011

Petua Awet Muda Saya

Salam 1Nusantara,

Hari ni nak bercerita sikit ttg petua awet muda dan cara-cara untuk kekal sihat, cantik dan hebat. Saya lahir tahun 1970, ank 3 org. sulung lelaki, lahir tahun 1991,ke-2 perempuan, lahir tahun 1993 dan yg bongsu perempuan, lahir tahun 2001.Tapi sy tetap maintain saiz jeans 27 saiz baju s/m.

Ramailah juga customer dan kenalan bertanyakan apa petua yg sy amalkan. Sebenarnya petua yang saya amalkan ialah setiap pagi saya melakukan kerja rumah hingga berpeluh. Sebelum mulakan tugas harian , setiap pagi saya ambil 1sachet MayFirst Collagen bersama air ECPI. Bila anak-anak dan suami keluar dengan urusan masing-masing mulalah rutin harian saya mengemas, mencuci, menjemur, mengepel...bla bla bla.. Inilah exercise saya setiap hari. Badan mesti berpeluh untuk kekal sihat. Habis kerja-kerja rumah (exercise) barulah saya membuka kedai pula.
MayFirst Collagen & air ECPI
Walaupun umur saya dh retro tapi jerawat masih tumbuh setiap bulan. Mcm remaja lah pulak. Waktu dtg bulan saya amalkan mengambil MayFirst Femaling 1 tablet bersama air ECPI setiap pagi selepas sarapan dari hari pertama period hingga 15 hari period. Jadi tk adalah masalah moody ketika datang bulan. Yang penting kewanitaan tetap terjaga.
MayFirst Femaling & air ECPI
Pengalaman peribadi saya setelah mengamalkan semua ini, kawan-kawan anak saya selalu ingat saya ialah kakak kepada anak-anak saya; bukan ibu mereka. Customer yang datang ke kedai pun selalu terkejut bila mengetahui umur saya yang sebenar. Bila mereka memuji saya kerana maintain awet muda, apalagi suami saya pun tersenyum-senyum. (kembang kempis dadanya)

Itulah sj amalan harian saya. Jika anda nak maintain awet muda seperti saya, silalah ikut petua yang mudah ini. Berita baik untuk anda kerana bulan ni ada promosi MayFirst Collagen dan MayFirst Femaling.. Ambillah peluang ni untuk mencuba produk yg hebat ini..

Salam dari saya.  "Sihat. Cantik. Hebat"


MayFirst Femaling 30cap Biasa RM98.00
PROMOSI BULAN APRIL 2011
Beli 2kotak diskaun 20% RM157.00
Dapat Bonus Percuma
Bust Gel Fitting bernilai RM54.00
MayFirst Collagen harga biasa RM62.90
Romosi buan April 2011
a)Diskaun 15% Cuma RM53.00
b) Beli 3kotak MayFirst Collagen dengan nilai RM188.90 PERCUMA 1kotak MayFirst Collagen
Yuran keahlian MayFirst RM50.00
Dengan setiap pendaftaran ahli MayFirst anda akan menerima
 MayFirst Collagen bernilai RM62.90 dengan PERCUMA

No comments:

Post a Comment

Promosi April 2012 (Kempen 04) Klik Image

Promosi Mayfirst kempen 03 (Mac 2012) klik image

Promosi MayFirst Kempen 02( February 2012) Sila klik image

Promosi Mayfirst Kempen 1 Januari 2012 (klik image)